Vi har det bra!




En liten hälsning från en happy happy familj!

Puss och kram ❤
1 Tant Anna:

skriven

Ja ni ser verkligen ut att ha det bra på er semester. Kul att få se lite bilder :)
KRAM ANNA

Svar: Tack Anna ❤
Lisa

2 Monica-Mamma till Alfred:

skriven

Ni verkar ha det helt underbart vännen! Kram ♥

Svar: Tack min vän ❤❤
Lisa

3 Tina Saberi:

skriven

åh så fina bilder ! njut njut njut här är det kallt och grått.
kram på er

Svar: Tack ❤😘
Lisa

4 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

kram på dig! ni verkar ha det underbart ♥

Svar: Tack fina du ❤
Lisa

5 Sandra:

skriven

Dina bilder på Instagram är ju heeelt fantastika! Ni ser ut att ha det underbart och jag är bara lite avis ;)

Kram!

Svar: Hehe tack söta! Kram
Lisa

6 Linnéasgoodiebag:

skriven

Ni verkar verkligen ha det toppen hjärtat! Underbara bilder! Puss och kram på dig <3

Svar: Tack min vän ❤❤
Lisa

7 jannice lindell:

skriven

ser helt underbart ut.. kram

8 anna m ludde o magen:

skriven

Ni verkar ha det underbart! Men vart tusan är havet??!! Bara en massa pooler. ;-)

Svar: Vi började på Krabi och Raily beach och då regnade det bara så vi flög till Bangkok och fick sol :)
Lisa

9 Lisa:

skriven

Anna, stränderna som vi besökt har jag inte varit så nöjd med, man blir bortskämd när man bor vid Åhus vackra strand :) jag har varit dålig på att fota på Krabi och Raily...

Kram

10 Sofia:

skriven

Ja det ser så ut! ;-)

11 Malin:

skriven

Underbart Lisa!!! Kul att följa er på insta.
Kram!!

12 Lisa:

skriven

Ser jättehärligt ut!

13 Christin:

skriven

Vilka underbart härliga bilder!!! Ha en fortsatt härlig semester på er! Kram

14 Therese:

skriven

Åhhh, vilka underbara bilder! Ni ser ut att ha det helt fantastiskt! :)
Kram

15 Tess:

skriven

Ser helt underbart ut! Här hemma är det lite kallare :) Fortsätt att njuta det är ni värda! kram från mig

Kommentera här: