onsdagsbus...

 
 
 
Efter en fullspäckad dag igår var jag helt slut igår och jag fick inte lilleman i säng förrän vid halv tio-han brukar annars somna vid 6.30-7.00. Så jag hoppade snabbt i säng kort därefter. Idag var vi uppe med tuppen och har sett ett par avsnitt av Babar, en serie som jag var väldigt glad för när jag var liten. Det passade ju bra till Nelsons nyinflyttade kompis- mr elephant! När vi såg honom på ikea så var det ju bara självklart att han skulle flytta med till Åhus. Han är så stor och mysig - Nelson kramas hela tiden ♥
Det fanns även andra sorters djur i denna härliga storlek, och dem kostar endast 129:-
 
Annars blir det en lugn dag idag, vi springer runt i våra mjukis tights och sköna tröjor!
Jag räknar ner till kl tio ikväll för då får jag pussa på världens bästa D!
 
Kram
 
1 EMMA:

skriven

Åh vad mysigt! Och fin elefant! Jag är helt slut idag och skulle mer än gärna springa runt i mysisarna! Ha en underbar onsdag! Stor KRAM

2 Thilde:

skriven

Supersöt elefant ju!:) (däremot har jag svårt för babar, haha, ingen aning varför, alltid haft:p)

3 Daniela:

skriven

Alltså, den var ju bedårande! Framförallt den stora! Så gulligt när han kramar den.

Måste verkligen spana in den på IKEA.

Hoppas att ni får en riktigt fin dag!

Kram

4 Linnéasgoodiebag:

skriven

Supersöt hjärtat, Nelson ser överlycklig ut. Visst är Babar mysig:) Puss och kram <3

5 Monica-Mamma till Alfred:

skriven

Fina elefanter :) åh, mysigaste bilden när Nelson kramar den stora ♥ Skönt att få hem mannen i huset igen :) Puss!

6 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

men åh vilken härlig elefant! hoppas ni har en bra dag och att klockan snart blir tio ;)

kramar till er.

7 Johanna-modemamma:

skriven

Men jösses vilken underbar elefant. Förstår att Nelson är glad i den.
Ha en fortsatt mysig dag!!!
Och snart kommer D hem. :)
KRAM

8 Petra Olsson:

skriven

Den elefanten är ju så mjuk o go har klämt på han flera ggr men mina flickor har så överdrivet mkt mjukisdjur så nu får det bli stopp.kram kram

9 Linda K - Hemma hos Klintons:

skriven

Elefanten är helt lovely. Förstår att han gillar den. HOppas du haft en fin dag. kram kram

10 jannice lindell:

skriven

Nelson är bra söt!=) En sådan elefant (den stora) har min son också. Den är mysig=) kram

11 Malin:

skriven

Vilken mysig elefant!! Och så stor den var. Man såg inte riktigt det på byrån. Han verkar ha fastnat för elefanter! Kul att åka till Thailand då ju, hihi.
Kram fina du!!

12 Tina Saberi:

skriven

Åh guuuuuuud va söt , Nelson's söthet kommer döda mig till slut . Det ser så mysigt ut i hans rum.
Kram på er sötisar

13 Pauline:

skriven

Så söt han är Nelson med sin fina elefant och skönt att pappa D kommer hem idag =)

Kramar

14 Tant Anna:

skriven

Vilken söt bild på Nelson & elefanten. Han är ju för go lillkillen :D
KRAMIS

15 pillan:

skriven

Jamen jag såg ju på din IG denna söta elefant!! Hur mysig som helst, förstår Nelsons lycka ;)

Kram P

16 Fia:

skriven

Han är ju vara för söt er lille kille!!

17 Victoria:

skriven

Åh så fin elefant :)

18 Liw - FINA LYAN:

skriven

Åh vilken gosig elefant! Bra pris! En sån måste nog Colin önska sig i julklapp :)

19 Tess:

skriven

Han är ju sjukt söt! Hoppas du får sova sött! kram

20 Emma - Mamma till lilla Ella:

skriven

Nämen åh vilken söt elefant! Måste spana in den till min ELLAfant här hemma;) kram

21 Denise - Mama till Noah!:

skriven

Sååå go!

22 Camilla:

skriven

Hej! Vilken charmig liten kille och vilken gullig elefant :)

23 Roxenmo en modeblogg:

skriven

Så fina pics och vilken underbar elefeant och så fint rummet är inrett!! Kram och trevlig kväll

24 tinabanck.blogg.se:

skriven

Älskar tapeten! :)

Kommentera här: