Jag önskar er ett gott nytt år..

 
 
Kikar in och önskar er ett gott nytt år redan idag, bloggen får vila under ett par dagar och jag har redan börjat förbereda lite här hemma. Jag har testat lite olika dukningar och det lutar mot denna på bilden, enkelt och snyggt enligt mig. Nu ska det bara shoppas härliga blommor till bordet och det ska i morgon fyllas med god mat och dryck! Eftersom vi har fullt upp idag och i morgon så behöver jag redan ordna med det mesta idag, vi ska träffa D släkt som är hemma och hälsar på från usa och vi har ett par ärenden som vi måste ta tag i innan året är slut-fullt upp med andra ord.
 
Men vilket år vi har haft, 2013 har bjudit på en massa underbara stunder i vår familj. Världens underbaraste Nelson har fyllt ett år, mamman har fyllt 30 och vi har blivit man och fru ♥Ja ett väldigt stort år för oss som ni säkert förstår. Ja jag är så glad för allt året har gett oss och jag ser nu fram emot ett nytt år och nya äventyr!
Tack alla ni som följer oss på bloggen och för era fina ord, det är ni som gör det kul att blogga och därför jag valt att fortsätta med att bjuda på småbitar av vår vardag.
Ta hand om er och jag hoppas att ni får en helt nyårsafton
Vi som följs åt på instagram hörs där under de kommande dagarna och jag ska visa er min dukning när den är helt klar. 
Många kramar från mig,så hörs vi 2014!
 
 
 
 
1 Linnéasgoodiebag:

skriven

Vilken underbar dukning min vän och det ska bli så kul att se den på insta när den är helt klar:) Ja tänk vilket år det har varit och speciellt för er då det har hänt flera stora stunder i livet just detta år. Gissar och hoppas på att vi har ett nytt härligt år framför oss.

Ha nu ett underbart nyår vännen så hörs vi på insta.

Puss och kram från oss till er!

2 Therese:

skriven

Ha ett underbart nyår fina du! :)
Kram kram

3 Helena:

skriven

Gott nytt år och hoppas ni får en trevlig middag imorgon :)

4 Fia:

skriven

Ja det har verkligen varit ert år i år, men jag hoppas nästa år bjuder er på lika mycket gott! Massa kramar till er!

5 Malin:

skriven

Vilken fin dukning!!! Du kommer att göra det så fint.

Jag önskar er ett gott nytt år!!! Hoppas ni får en mysig dag tillsammans.

Många kramar!

6 Sofia :

skriven

Jag önskar ärr ett riktigt gott nytt och hoppas att nästa det blir lika fantastiskt som ert 2013! Kram

7 Johanna-modemamma:

skriven

Men så himla fint du dukat hjärtat!!!
Vi önskar er ett gott nytt år med massa kärlek och värme.
Hoppas verkligen att vi ses till helgen.
Puss min vän!
<3

Svar: Hoppas jag med min vän ❤ fre är vi uppe sent! Men jag smsar dig nu i veckan så bestämmer vi mer! Puss
Lisa

8 Jessica:

skriven

Jättefin dukning, su har fantastisk smak :)
Gott nytt år på er och hoppas ni får en fantastisk nyårsafton!
Kram

9 Jessica:

skriven

Jättefin dukning, su har fantastisk smak :)
Gott nytt år på er och hoppas ni får en fantastisk nyårsafton!
Kram

10 Sandra:

skriven

Gott nytt år!

Kram

11 Malin -Mamma och Änglamamma:

skriven

Håller med! Snygg dukning! Alltid snyggt med silver!
Önskar dig också ett gott nytt år! och hoppas ni får ett lika bra år nästa år!

12 Nina:

skriven

Så fin dukning! Ja herregud alltså vilket år - det bästa på länge.
Gott Nytt till er Lisa. Kram.

13 Monica-Mamma till Alfred:

skriven

Gott Nytt År till dig vännen ♡ Hoppas ni får en underbar kväll! Puss ♡

14 Tant Anna:

skriven

GOTT NYTT ÅT!!!
Kram Anna

15 Malin-mamma till Minelle ! 💕:

skriven

Gott nytt år fina du! 💕👑

16 Marie:

skriven

Gott nytt år på er fina familjen! Tack för all inspo du ger och jag är glad att du valde fortsätta att blogga...

Kram

17 Denise - Mama till Noah!:

skriven

Gott nytt år ;-)

18 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

gott nytt år vännen! ♥

19 Pauline, gravid med lillebror till Nova:

skriven

Gott nytt år fina du! Jag ni har verkligen haft ett fantastiskt år <3 hoppas att 2014 bjuder på fler underbara saker. Kram på er

20 erikasblogg.se:

skriven

Gott nytt år vännen! Puss o kram!

21 Linda K - Hemma hos Klintons:

skriven

God fortsättning fina du. Kram kram

22 Denise - Mama till Noah!:

skriven

Vilka härliga bilder!

Kommentera här: