ny vecka och det ska fotograferas

 
 
Ännu en ny vecka och denna kommer att bli hektisk då jag är gräsänka så jag är väldigt tacksam att Nelson lät mig sova till kvart i sju i morse, tänk att man tycker detta är sovmorgon nuförtiden..hihi..
Nelson ska fotograferas på dagis i morgon så jag har satt på hans nya favoriter - Backyardigans! Sen en liten muta på det ska jag hinner tvätta och röja undan lite här hemma. Jag försöker hitta en söt liten outfit som han ska fotas i, att jag sen har världens beslutsångest så är det inte det lättaste. Ett ganska löjligt i-landproblem jag vet men det är hans första fotografering och det är stort för mig, min lilla son ska fotas på dagis och jag kan fortfarande inte fatta vart tiden har tagit vägen?
 
Jag hoppas att ni får en fin start på veckan!
Kram från mig..
1 Linnéasgoodiebag:

skriven

Hihi ja tänk att det är sovmorgon. Och får man någon gång vakna efter kl sju är ju det rena lyxen:) Åh vad roligt med första fotograferingen, söta lilla Nelson börjar bli stor;) Nu har man verkligen ingen bebis hemma längre utan små barn som mer och mer börjar bli sin egen person. Får nästan en liten tår i mammaögat att det går så fort. Men samtidigt är jag så tacksam att dom får bli stor och man får följa deras utveckling. Det är verkligen häftigt! Ha en underbar dag söta Lisa! Kramar Linnéa

2 jannice lindell:

skriven

hoppas de går bra med fotograferingen. hur söt som helst. var har du köpt hans tröja? kram

3 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

haha. känner igen det där. jag var helt lyrisk när jag vaknade vid tio i sex imorse istället för tio i fem ;)
är helt säker på att du lyckas välja en badårande outfit till din fantastiskt fina son till fotograferingen. klart att sådant är viktigt också ♥

4 Maja:

skriven

Åh så söt han är! Va kul med fotografering på dagis :-) Hoppas ni får en fin dag! KRAM

5 Denise - Mama till Noah!:

skriven

men söötnos där!

Här är sovmorgon runt 8-9.. Om man har tur! (och är smart att lägga över honom i vår säng när han vaknar vid 7) :P
KRAM

6 frida:

skriven

såå söt. och super fina kläder=)

7 Emma:

skriven

Underbart söta pojke, vilken reklam kille!

8 Monica-Mamma till Alfred:

skriven

Hahaha, känner igen det där med sovmorgon! Just nu skulle jag kunna döda för att få sova till typ 08.00 :) Åh, så kul med fotografering! Jag är helt säker på att du kommer hitta en snygg outfit till Nelson :) Du klär ju honom såååå fint! Kramar ♥

9 Johanna-modemamma:

skriven

Men alltså hur söt kan man bli!!??!?!!!!
Och vad han passar bra i turkost, så himla sött.
C tog kort idag. Ska skicka ett till Nelson när de kommer. :)
Hoppas allt är bra med dig hjärtat!
KRAM
<3

10 Tina Saberi:

skriven

Åh charmtrollen !! Jag som trodde att de kommer sova längre när de bli äldre ... Puff.
Första fotografering så himla spännande, du kommer säker hitta bästa outfiten . Jag tycker att Nelson har bara snygga kläder.
Kram på er hoppas att veckan går fort så att D kommer hem.

11 Liw - FINA LYAN:

skriven

haha jag hade samma problem! Gör en omröstning som jag gjorde hihi

12 Liw - FINA LYAN:

skriven

haha jag hade samma problem! Gör en omröstning som jag gjorde hihi

13 Malin:

skriven

Så kul med fotografering! Klart att lilla Nelson ska fotograferas i en snygg outfit;) Sötnosen. Du får visa reslutatet!!

Ha en fin kväll vännen.
Kram

14 Pauline:

skriven

Gud så mysigt med första fotograferingen =) Nelson är alltid så himla fin så du hittar nog något fint!

Kram kram

15 e:

skriven

Han som har så fina klädeer..
Tänkte fråga om du vill rensa bland hans klädeer så är jag intresserad av att köpa märkeskläder fr nyfödd upp :)? Var kan jag mejla dig?

16 Tant Anna:

skriven

Inte ska du ha beslutsångest över det. Han är ju sååå söt så vad han har på sig spelar ju som helst ingen roll vännen :D
KRAMIS

17 Therese:

skriven

Sååå söt!! Vad kul med fotografering på dagis! :)
Kram

18 camilla:

skriven

Gud så söt! Så fina kläder som alltid!
Elton har fotografering i nov. Ska bli så kul att se resultatet. Stora de känns helt plötsligt!

Kramar

19 Anna:

skriven

Det är så mysigt med bilderna från dagis! Vi sparar gruppbilderna i varsitt album, tänkte att hela skolgången skulle få rymmas där😊

20 Annika Soulcityguide:

skriven

hihi som tvillingmamma var man bara glad att komma iväg i tid till dagis... vad de hade för kläder på första fotograferingen har jag inget minne av... :D
Kram

21 Petra Olsson:

skriven

Åh det är ju så speciellt med dessa dagisfoton;)min minsta ska bli fotad på dagis imorgon.kram o lycka till med klädvalet.

Kommentera här: