Happy friday...

Hello friday! 
Med en grym start på gymmet, dusch och slappar lite framför datorn med en kopp kaffe är jag så redo för helg med min fina familj. Som ni ser så blev håret ljust igår- en champagne liknande färg är det och på bild blir inte färgen riktigt rättvis. 
 
Idag åker min gamla Woolrich jacka på för om någon jacka håller ute kylan i detta ovädret så är det denna. Just nu öser snön ner värre än på länge och samtidigt blåser det- vi håller oss inomhus idag med tända ljus. 
 
Kvällen kommer att spenderas med min man i soffan och en film, finns ju inget bättre sätt att varva ner efter veckan med fredagsmys i soffan. I morgon har vi en date med bästa vännerna och det ser vi så fram emot!
 
Jag önskar er en fantastisk helg!
 
 
1 Pauline, gravid med lillebror i magen:

skriven

Låter som en bra start och en riktigt bra helg =)

Vi ska också mysa hemma med något gott att äta och en bra film på TVn. Så skönt efter en arbetsvecka. Kramar

2 Petra Olsson:

skriven

Låter riktigt härligt,har ingen som helst lust att ta mig ut i dag,visserligen blåser det mindre här idag.Fin du blev i håret ser sommarfräscht ut,kram

3 Linda K - Hemma hos Klintons:

skriven

Supersnyggt! Hoppas du får en fab helg sötis. kram kram

4 Marie:

skriven

Så fräsch du är, super fin färg :)

5 anna m ludde o filippa:

skriven

Supersnyggt! Hoppas ni får en härlig kväll. Kram

6 frida:

skriven

du e så vacker <3 hoppas ni får en underbar helg ni också=)

kram

7 Malin:

skriven

Fina Lisa!!!! Så snygg du blev i håret!! Jag gillar den frisyren och färgen på dig!!:)

Hoppas ni haft en fin fredag.
Kramar!

8 Sandra:

skriven

Snyggt Lisa! :)

9 Karin:

skriven

Fining! Du passar SÅ bra i din frisyr!
Trevlig helg,
kram

10 Sofia :

skriven

Hoppas ni får en toppenhelg!

11 Nina:

skriven

Så tjusig du blev i håret, vårfräscht!
Hoppas att du har en fin helg med familjen. Kram.

12 Sarasdiary:

skriven

Ååå men så snygg i håret <3

Trevlig helg :-)

13 Linnéasgoodiebag:

skriven

Så otroligt vacker min vän <3 PUSS

Kommentera här: